Jump to content

Important Announcement!

Please read this post about our new Privacy Policy

Photo

Pænt goddag

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 muhaha

muhaha

Newbie

• Members
  • 1 posts

Posted 28 April 2009 - 10:49 PM

Halløjsa

Jeg er lige kommet ind i projektet og synes indtil videre der er et skide fedt koncept biggrin.gif
Ville egentlig bare lige sige goddag og så høre hvor mange danskere der egentlig er herinde?

Mvh.

Muhaha

#2 Olding200

Olding200

Newbie

• Members
  • 5 posts

Posted 25 June 2009 - 02:29 AM

QUOTE (muhaha @ Apr 28 2009, 21:49) <{POST_SNAPBACK}>
Halløjsa

Jeg er lige kommet ind i projektet og synes indtil videre der er et skide fedt koncept biggrin.gif
Ville egentlig bare lige sige goddag og så høre hvor mange danskere der egentlig er herinde?

Mvh.

Muhaha

Hej, og pænt goddag igen.

Jeg er selv lige hoppet på vognen for et par dage siden, godt at se at der er noget dansk aktivitet. Hvis man skal dømme aktivitetn ud fra sidste post, så er der ikke meget gang i den mere, men jeg tror nu bare det er denne del af forummet der er lidt dødt. Jeg er her i hvert fald.

Mvh. Olding200

#3 AlleyKat

AlleyKat

[da-DK] Moderator

• BabelZillian Mods
  • 271 posts

Posted 13 July 2009 - 02:42 AM

blush.gif Jamen et lettere forsinket velkommen til!

Nej, aktiviteten hér i den danske del af Babelzilla-forummet er ret (ekstremt) begrænset, men vi er da heldigvis ikke desto mindre nogle stykker der oversætter udvidelser og Mozilla-programmer til dansk.

Netop fordi forummet hér stort set aldrig bruges kan der ind imellem gå måneder imellem at jeg får tjekket denne sektion - de fleste aktiviteter foregår generelt på det danske Mozilla-oversætter-forum på http://mozilladanmark.dk incl. debatterne om hvilke udtryk der skal bruges hvor, beta- og Q&A-test af oversættelser etc.

Og jeg vil da gerne stærkt opfordre til at man også melder sig ind dér, da det også er stedet hvor langt de fleste danske FF-, TB- og andre Mozilla-programmers brugere kommer og stiller spørgsmål - både alm. supportspørgsmål, men også fejlmeldinger m.m. som kan være relevante ift. udvidelser og deres oversættelser. Jeg prøver naturligvis at formidle kontakten hvis der dukker ting op på vores danske side som er relaterede hertil, men den direkte kontakt er som bekendt nemmere for alle parter... biggrin.gif

Så kom og vær med! Det er i øvrigt det helt rigtige tidspunkt lige nu, hvor planlægning af det danske FF3.5 releaseparty skal til at sættes i værk, og vores (alt for lille) danske team arbejder også på nye tiltag ift. selve hjemmesiden - men vi vil gerne have endnu flere med, så vi kan få danskernes øjne op for at der er fantastiske og gratis alternativer til 'det blå e'.
Best regards / Med venlig hilsen,

Danish localizer AlleyKat // Finn Sørensen ::

#4 Wodak

Wodak

Newbie

• Members
  • 1 posts

Posted 12 November 2009 - 03:20 PM

Hej jeg startede igår med at oversætte.

Jeg er glad for at se der er så mange aktive brugere her på Babzilla smile.gif

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users