Dette forum er tiltænkt de danske oversættere og udviklere.
Hér kan vi diskutere forbedringer af sprogfiler osv. på dansk.
Man kan naturligvis også bare stille spørgsmål på modersmålet, hvis der er noget man vil vide.
Eller hvis man ikke lige føler sig sikker nok til at deltage i en diskussion på engelsk, er der (forhåbentlig) hjælp at hente hér.
Hvis du vil kaste dig direkte ud i det, så se liste over udvidelser uden dansk oversætter og liste over oversættelser der mangler opdatering.
Til trods for at jeg er ny i 'faget' har jeg fået lov til i første omgang at styre slagets gang hér i forummet; planlagt over den kommende tid er dansk:
- FAQ/OSS - opslag med ofte stillede spørgsmål
- Tutorials - Oversættelse af dette sites tutorials til dansk?
- Sprogliste - Standardliste med de almindeligste udtryk brugt i oversættelsesarbejdet
Indlæg der starter med [REQ] er fra udvidelses-udviklere der kunne tænke sig hjælp med at få deres udvidelse oversat til dansk - hvis der er en dansk oversætter i forvejen, kontakt vedkommende (f.eks. via PM) hvis du kan og vil give en hånd med; ellers er det bare at gå i gang!
Jeg glæder mig til at høre fra jer andre - om ikke andet, så læg en hilsen.
MvH
AlleyKat
If you'd like a translation of your particular extension into Danish, feel free to post a request titled [REQ] Plugin Name, and containing link to the plugin in either the WTS or to its forum thread, here in the danish forum. We'll do our best to fulfill the requests, but there aren't all that many of us you know... :lol:
Enjoy.